Contacto | Tel.:986 88 03 00

Aberto o prazo para que os hostaleiros soliciten a instalación dun asador para a noite de San Xoán

O Concello de Marín segue traballando para facer do San Xoán unha festa segura e na que a hostalaría do municipio tamén poida reactivar a súa economía. Deste xeito, abre o prazo para que os locais poidan solicitar a instalación dun asador no exterior dos establecementos, para poder así despachar comida entre os veciños e veciñas.
Para iso, deberá presentarse por rexistro unha solicitude na que se indiquen datos do establecemento e da persoa responsable, así como a ubicación na que se quere instalar o asador. Terán como prazo máximo até o luns. Deberán cumprirse unha serie de condicións, que, de incumprirse, levarán ao Concello a denegar a solicitude.
Condicións:
– Deberán solicitar ao Concello o uso do espazo da vía pública para a colocación do asador correspondente
– Este asador terá que estar perfectamente delimitado e deberá ser utilizado por unha soa persoa, sen permitirlle a ninguén o paso á zona do mesmo, a excepción do persoal de servizo do establecemento
– Deberán utilizarse depósitos de lixo nas inmediacións do asador, facéndose responsable cada establecemento do baleirado dos mesmos nos colectores correspondentes
– Ao finalizar o evento, o espazo utilizado terá que quedar en perfectas condicións de hixiene e libre de refugallos de calquera tipo
– Os establecementos que o desexen, poderán acender lume, mais deberán facelo constar na solicitude
– O lume será acendido no espazo acotado pola Administración local
– Quedará prohibido facer lume baixo toldos, instalacións eléctricas ou calquera outro elementos suceptible de incendiarse
– O lume terá que estar perfectamente illado en tres das catro caras do espazo no que está contido, de tal xeito que na parte exterior non se poidan producir queimaduras a terceiros
– A zona na que se realizará o lume deberá ter un extintor de 6 quilos e de eficacia 21ª-113B
– A persoa que realiza a solicitude será a responsable de manter a zona utilizada en perfecto estado de uso e de limpieza, sendo responsable tamén de que todo quede recollido e en óptimo estado durante a recollida das instalacións
– En todo caso, o mércores 24 de xuño, antes das 10.00 horas, o espazo asignado terá que estar despexado de todo material utilizado no evento, limpo e desinfectado, deixándoo nas mesmas condición nas que se atopaba antes do evento
– Tanto no interior do local coma na zona do asador deberán respectarse as condición hixiénico-sanitarias establecidas no Decreto da Nova Normalidade en vigor a partir do 15 de xuño de 2020, especialmente no relativo a porcentaxes de ocupación, distanciamento físico, aforo, medidas de hixiene…

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies