Medio ambiente, benestar social, igualdade, educación e festas

Marián Sanmartín García

Todos os servizos que son competencia municipal relacionados coa auga, saneamento, parques e xardíns, electricidade e carpintería que se levan a cabo coas brigadas municipais de obras, limpeza, fontanería, electricidade e carpintería.

Os servizos sociais, atención a persoas con problemas, especial atención no Centro de información á Muller,competencias en Sanidade desde o ámbito municipal, cemiterios, e actuacións educativas que se levan a cabo nos centros públicos dos que temos destinado a súa conservación, reparacións e mantemento.

medio.ambiente@concellodemarin.es

Declaración Medioambiental
CERTIFICADO ISO 14001
Renovación da adhesión ó sistema de xestión medioambiental

Raquel Soage Guimeráns (Delegación Especial)

Coordinación de festas e eventos.

Mónica Viqueira Rodríguez (Delegación Especial)

Coordinación servicios sociais e igualdade.