Contratación de 34 persoas en situación de desemprego.

Desde fai varios días levase a cabo desde o concello a selección de PERSOAL que con cargo ó Plan de Obras e Servizos da Deputacion de Pontevedra lévase a cabo desde o Concello de Marin.

O Concello de Marín realizou a selección entre os convocados pola Oficina de Emprego e esta mañán realizou o curso sobre prevención de riscos laboráis.

Asináronse os contratos laboráis e Trátase de 30 peóns operarios de obra pública destinados principalmente ó servizo de obras e tamén limpeza, xardíns e electricidade.

E de 4 conserxes de cara a levar a cabo por un período de dos meses trabarlos relativos á conservación e mantemento dos Servizos publicos e realizan labouras de conserxe na biblioteca, en Briz, nas dependencias municipais do concello e de apoio ó mercado.

É a posibilidade que desde as administracións tratamos de dar para poder dar una oportunidade de traballo de xeito temporal durante dous meses.