Cargando eventos

De Camelias e Mariñas

13 Febreiro - 23 Febreiro
Museo Manuel Torres

Exposición pintura de Alex Vázquez.

Exposición fotográfica de Julio Santos

18 Febreiro - 29 Febreiro
Ateneo Santa Cecilia

Exposición fotográfica de Julio Santos sobre o Enterro da Sardiña no local do Ateneo Santa Cecilia.

Rutas Culturais de Inverno

23 Febreiro

Visita ao Pórtico da Gloria. Esta saída é complementaria a que xa se realizou como actividade de clausura da última edición das Xornadas Blanco Freijeiro, dada a enorme demanda que tivo. Aqueles que teñan interese en apuntarse deberán escribir un correo electrónico a alcaldia@concellodemarin.es, indicando nome e apelidos, DNI, teléfono e correo electrónico de contacto.

Concentración das comparsas

23 Febreiro 12:30 - 14:30
Alameda.

Concentración das comparsas marinenses na Alameda de Rosalía de Castro.

Máis información »

Gran Desfile de disfraces e carrozas

23 Febreiro 17:00 - 23:00

Gran Desfile de disfraces e carrozas. Itinerario: Praza do Regueiro, Avenida de Ourense, Praza de España, Almuíña, Jaime Janer, Concepción Arenal e Parque Eguren.

+ Exportar eventos