Cargando eventos

« Todos eventos

O pintor marinense Manuel Santos presenta unha nova exposición da súa traxectoria no Museo Torres de Marín

15 Outubro - 31 Outubro

O Museo Manuel Torres acolle desde hoxe e até o próximo 31 de outubro unha exposición monográfica do pintor marinense Manuel Santos, que hoxe se presentou coa presenza da alcaldesa, María Ramallo, e os concelleiros Manuel Santos e Itziar Álvarez.

As pinturas realistas do artista marinense enchen de cor as paredes do museo, das que penduran cadros de toda a súa traxectoria, desde as súas primeiras creacións durante a adolescencia ata as súas últimas creacións, que son de enorme tamaño e de impactante porte.

As posta de sol de Marín, cos seus tons laranxas e azuis, conforman parte da súa obra, que se complementa con imaxes de espidos, esceas familiares, bodegóns e motivos mariñeiros das Rías Baixas.

O autor, profundamente emocionado por presentar esta exposición, adianta que probablemente “sexa das últimas que faga”, polo que, en palabras da alcaldesa, María Ramallo, “esta é unha oportunidade imperdible para gozar do talento deste artista”.

Comezo:
15 Outubro