Cargando eventos

« Todos eventos

APRAZADA – Rutas Culturais de Inverno

29 Marzo

O Concello informa que debido á situación sanitaria derivada do Covid-19 queda aprazada ata novo aviso a Ruta Cultural de Inverno que estaba prevista para o domingo, 29 de marzo, con destino Viana do Castelo.

Museos de Viana do Castelo, en Portugal.
visita ao Museo das Artes Decorativas, ao Museo do Traje, á Casa dos Nichos, ao Museo das Artes Decorativas e a algúns
monumentos do centro histórico. Nesta actividade, a comida será libre.
Aqueles que teñan interese en apuntarse deberán escribir un correo electrónico a alcaldia@concellodemarin.es,
indicando nome e apelidos, DNI, teléfono e correo electrónico de contacto.
Tal e como explicou a concelleira, dado que o aforo máximo de cada ruta é de 60 persoas,
terán prioridade nas inscricións aquelas que están empadroadas en Marín.

Data:
29 Marzo