Cargando eventos

• Este evento pasou.

VIII Festival de Inverno – Club Inmare

25 Xaneiro 17:00 - 22:00

A cita terá lugar este sábado, 25 de xaneiro, a partir das 17.00 horas, no Pavillón da Raña.
Poderán desfrutarse 46 actuacións, realizadas polos 340 ximnastas procedentes de diversos clubs e escolas de toda a provincia.
Concretamente, as escolas invitadas que asisten ao evento son: Escuela Salnés / Escuela de Danza Miriam Pino / Colegio Cruceiro / Escuelas As Triscas / Club Xiada / Colegio Carballal / Gimnasia Ribadumia / Escuela Zumba Marin (Cristina) / Club Rias Baixas / Colegio Amor Ruibal

As escolas e colexios que participarán no certame e que dependen do Club In Mare son:
Escuelas Club In Mare Marín / Escuelas Club In Mare Bueu / Escuelas Deportivas
Municipales de Marín / Colegio Torre de Cela de Bueu / Colegio Virgen Milagrosa de
Bueu / Colegio San Roque de Cangas/ Colegio Casa de la Virgen de Cangas / Colegio
Quintela de Moaña / Colegio Domaio.

O evento, que cumprea súa oitava edición, ten carácter benéfico e no transcurso do mesmo recolleranse
alimentos non perecedeiros en favor de Cáritas de Santomé de Piñeiro – O Campo.

Data:
25 Xaneiro