Cargando eventos

« Todos eventos

Xornadas Blanco Freijeiro

25 Novembro - 29 Novembro

A Biblioteca Municipal Vidal Pazos acollerá do 25 ao 29 de novembro unha nova edición das Xornadas Blanco Freijeiro.

Luns, 25

O luns, día 25, ás 20.00 horas, será a presentación oficial do evento, onde se fará entrega da documentación aos participantes, que tamén deberán confirmar a súa inscrición.

Ás 20.30 horas, as xornadas serán inauguradas pola concelleira Beatriz Rodríguez, e tamén asistirán familiares de Blanco Freijeiro.

Martes, 26

Ao día seguinte, martes 26, darán comezo as conferencias ca intervención de Rosa Sánchez, percusionista-cantadora, e Pablo Carpinteiro, músico-artesán, que falarán sobre “A música e a evolución”.

“Ambos levan moitos anos facendo unha importante labor investigadora, da que resultaron varias publicacións, como a que recolle a historia dos instrumentos musicais na tradición galega”. Na súa intervención na Biblioteca utilizarán, segundo informou o coordinador, cerca de 43 instrumentos.

Mércores, 27

O mércores, día 27, será a quenda de Rodrigo Romaní Blanco, director da Escola Municipal de Música Folk e Tradicional de Vigo (ETRAD), que impartirá a charla “A tradición musical popular, unha ollada ao futuro”.

Romaní, ademais de ser o director deste centro, é músico multiinstrumentista (moi coñecido por ser membro do grupo Milladoiro), produtor e director da orquesta folk Son de Seu. “A súa perspectiva axudaranos non só a mirar cara ao pasado, senón a reflexionar sobre o encaixe que ten a tradición musical na actualidade”, comentou Castro.

Xoves, 28

O catedrático de Música da Universidade de Santiago de Compostela Carlos Villanueva Abelairas, será o seguinte conferenciante. A súa charla, “Compostela e Xerusalén. Unha lectura a partires dos instrumentos do Pórtico da Gloria” poderá escoitarse o xoves, día 28.

“Carlos é un dos investigadores de máis prestixio a nivel mundial sobre música medieval”, enfatizou Castro, que considera que será moi interesante esta relación entre a música e as peregrinacións que marcan ás dúas cidades citadas anteriormente.

Venres, 29

Finalmente, “A música medieval en Galicia” será a última charla desta edición, o venres 29, a cargo dos directores do grupo de música antiga Martín Códax, Fernando Olbés Durán y Miguel A. López Fariña.

Estes dous músicos, cunha longa e prolífica traxectoria, tamén plantexarán a súa conferencia como unha sorte de concerto didáctico, no que tocarán varias pezas en directo, relacionadas cos contidos que vaian tratando.

Ese mesmo día ás 21.30 horas, a alcaldesa, María Ramallo, clausurará as xornadas e fará entrega de diplomas aos asistentes.

Comezo:
25 Novembro