Cargando eventos

• Este evento pasou.

XXXI Campionato de Galicia de Marcha en Ruta

1 Febreiro

A corazón da vila marinense acollerá este sábado, 1 de febreiro, o XXXI Campionato de Galicia de Marcha en Ruta, que esta mañá foi presentado no Concello de Marín pola alcaldesa, María Ramallo; o presidente da Federación Galega de Atletismo, Isidoro Hornillos; o responsable do sector de Marcha da Federación, Carlos Morales, e o concelleiro de Deportes, Antonio Traba.

Tanto Hornillos como Morales agradeceron ao Concello de Marín a súa aposta por este evento, que forma parte dos máis de 50 campionatos que organiza anualmente a Federación. “É unha función pública que temos que cumplir como organismo autonómico”, asegurou Hornillos, que considera que Marín é “un lugar emblemático para o atletismo galego, xa que é un espazo de confianza, de seguridade e de garantía de éxito, grazas ao apoio do Concello”.
A proba discurrirá pola Avenida de Ourense, que pechará ao tráfico durante o evento. Está previsto que comecen as categorías sub-23, senior e master ás 16.45 horas, tanto masculinas como femininas, con 10 quilómetros de percorrido. Tamén a esa hora e ca mesma distancia desputarán a proba as sub 18 e 20, de ambos xéneros.

A partir das 17.00 horas, sairá a sub 12, con 2 quilómetros de percorrido, que estará seguida pola sub-14, con 3 quilómetros, ás 17.45 horas; pola sub-16, con 5 quilómetros, ás 18.00 horas, e finalmente, pola sub-10 con 1 quilómetro ás 18.10 horas.
Hornillos adiantou que deste campionato sairán os representantes da selección galega que tomarán parte no campionato de España. Pola súa parte, Morales cifrou en 150 marchadores o ratio de participación na proba, aínda que haberá algunha baixa importante, como a de Daniel Chamosa, un dos nomes favoritos para o podio, que acaba de ser operado dun neumotórax.

A súa irmá, Antía Chamosa, si competirá, “sendo unha das favoritas na súa categoría”. Outros nomes femininos que parten como favoritos son os de Carmen Escariz e Iria Rivas. No que respecta aos atletas masculinos, Morales cre que estará reñido entre Iván Morales, da Coruña; José Fernández, do Barco, e Roberto Vieiro, de Santiago de Compostela. Estes dos últimos viaxarán desde Mallorca e Barcelona, respectivamente, para poder competir na vila marinense.

No que respecta aos atletas locais, competirán Brais Suárez, “que é favorito para a victoria en sub 16 e un dos asegurados para a selección galega que e conformará tras o campionato”, en palabras de Morales; Anxo Jamardo, de 12 anos, e Daniel Jamardo, “que debutará nunha primeira proba de marcha oficial”.

Pola súa parte, a alcaldesa, María Ramallo, agradeceu unha vez más á Federación Galega de Atletismo e ao seu presidente que aposten por Marín. “Xa levan anos facéndoo e nós tratamos de estar á altura, porque Marín é unha cuna importante de atletas e o noso circuíto é moi agradecido, porque permite o ánimo constante do público”.

Data:
1 Febreiro