III Maratón Fútbol Sala Ancoradouro.

3ª edición do MARATÓN FUTSAL SÉNIOR ANCORA 2016, que aos poucos se vai facendo un oco no Calendario de Torneos de Fútbol sala na provincia de Pontevedra.

Este ano seguro que non defraudará a ninguén xa que os equipos participantes e os xogadores farán vibrar os alicerces do Pavillón Municipal da Cañota.

A cita terá lugar os días 28 e 29 de maio e os vencedores levarán os seus Trofeos e uns premios económicos que van desde os 100 euros ata os 700 euros que levará o vencedor desta 3ª edición.

Os interesados en participar poderán apuntarse ata o día 25 de maio, día no cal se realizará o Sorteo dos Grupos ás 21:00 horas no Pavillón da Cañota.

A organización pon a disposición os telefónos de información: 636952829 – 657726423

Anterior Mellora no Peirao de Aguete.