O CIM impulsa unha campaña de sensibilización polo Día Mundial da Sida

O Concello de Marín, a través do CIM, con motivo da celebración onte do Día Mundial da Sida únese ao chamamento que fixo Onusida para que se aumente a información y visibilidade desta enfermidade, coa fin de que mellore a sensibilización da poboación máis nova con respecto ao uso do preservativo.

O Grupo para a Investigación de ETS/Sida sinala que as enfermidades de transmisión sexual (ETS), incluíndo a SIDA, representan, a nivel mundial, un dos principais retos para a saúde pública.

As mozas e mozos entre 15 e 24 anos representan o 50% das persoas que son diagnosticadas de enfermidades de transmisión sexual (ETS) cada ano, e un 25% porta o virus do papiloma humano. Os factores de risco, entre outros, son a práctica de sexo sen protección, as relacións sexuais a idades máis temperás ou o abuso do alcohol e as drogas.

Con estes datos tan preocupantes como cada ano o concello quere lanzar unha campaña con perspectiva de xénero dirixida á xuventude, co lema “O sexo sempre CON-SENTIDO ”.

O obxectivo é incidir sobre a importancia de levar a cabo prácticas sexuais consentidas, de forma voluntaria e sen obrigación de agradar ou por imposición. O sexo CON- SENTIDO insiste na necesidade de evitar condutas de risco, a través do uso habitual do preservativo, por ser o método de protección máis eficaz.

Por iso, dentro desta campaña foron repartidos hoxe preservativos de forma gratuíta e anónima en diferentes edificios públicos, como o Museo Manuel Torres, a Biblioteca Vidal Pazos, a Casa Consistorial ou o Centro Municipal de Servizos Sociais e CIM, situado na Finca de Briz.

Este material foi doado pola Consellería de Sanidade, Dirección Xeral de Saúde Pública, da Xunta de Galicia, coa que o Concello colabora activamente na distribución de material divulgativo e preventivo.