O Concello actuará nunha das secuoias da Alameda, que presenta un importante deterioro

As árbores da nosa contorna urbana son de grande valor e son obxecto de constantes traballos de mantemento para que se atopen nas mellores condicións ou para identificar posibles problemas que presenten e que poidan afectar ao seu estado.

Segundo informou esta mañá o Concello, ese segundo caso é o que se dá nunha das secuoias que se atopa na Alameda, un exemplar de Sequoia sempervirens ao que se lle identificaron signos de padecer algunha posible patoloxía.

Ante esta situación, a concelleira encargada de Parques e Xardíns, Cristina Acuña, solicitou dous informes técnicos a dúas empresas diferentes expertas na avaliación de exemplares arbóreas e no seu tratamento. En ambos casos, os técnicos evidencian nas súas conclusións que este exemplar está en mal estado, presentando “marchitamento e deterioro das súas raíces”.

Esta cuestión, unida á localización na que se atopa o exemplar, en plena Alameda e rodeada de terrazas e de edificacións, supón un importante problema de perigosidade, “ademais de que a Alameda é un espazo enormemente transitado”, engade a concelleira.

“Tal e como nos din os técnicos, a secuoia mostra un signos de debilitamento que nos obrigarán a actuar canto antes”, asegura Acuña, que afirma que están á espera de recibir o último informe solicitado á Estación Fitopatolóxica do Areeiro. “Primeiramente, fixeron un estudo da terra para saber se a causa deste debilitamento podería ser un fungo, pero non resultou. Agora, pedímoslles un informe específico da árbore, para poder tomar a decisión máis axeitada”, explica a edil.

Aínda que se tratarán de estudar todas as medidas de recuperación e de contención do exemplar, o Concello asume que hai moitas posibilidades de que o único remedio posible sexa a tala da árbore. “Gustaríanos poder evitar chegar a esta situación, pero cos criterios técnicos dos que dispoñemos pode que sexa a única solución para evitar o enorme risco que nestes momentos supón a arbóre no seu estado actual”.

Anterior A alcaldesa María Ramallo dá a benvida aos novos alumnos da Escola Naval Militar nun inicio de curso diferente