O Concello inicia os labores de poda, que xa se remataron na Alameda de Marín

O Concello iniciou os traballos de poda nos diferentes espazos con arborado do casco urbano e das parroquias. Aempresa especializada nestes labores Vegasambiental é a que está levando a cabo este servizo, que xa se rematou na Alameda Rosalía de Castro.

Agora, continuarase en seguintes zonas como o Parque Infantil da Alameda, a Avenida de Ourense, do viario de praias e en todos os espazos que precisen desta intervención paisaxística.