O Concello publica a lista de furanchos autorizados que estarán abertos este verán

14 xuño 2021

Gozar dos furanchos da vila será posible ata o 31 de xullo. O concelleiro de Medio Rural, Pablo Novas, revisou esta mañá a lista dos 14 furanchos aos que se lle concederon autorización e que estarán abertos ata o 31 de xullo.

Esta é a listaxe:
Chámpalle unha gaseosa, en Cernello 13
A do Currante, en Moledo 39B
Do Chanco, en Pastoriza 9
Óscar, en Pardavila, 54
Amancio, en Ameal 42
A do Maño, na Brea 4
Charo, en Ruanova 8
Noelia, en Allariz 19
Víctor, en Castro 41
Da Carteira, en Ameal 46
Marcial, en Casás 29B
A Do Crego, en Miñán 22
A Palmeira, en Miñán 8
A Casa de Aranda, en Allariz 34

Desde o Concello, lémbrase que nos furanchos é preciso manter todas as medidas de seguridade relativas á situación sanitaria que tamén se aplican na hostalaría.