O I Concurso de Decoración de Nadal xa ten gañadores

O xurado do I Concurso de Decoración de Nadal, composto polas concelleiras Cristina Acuña, Raquel Soage, Itziar Álvarez e as dúas veciñas de Marín, Rosa María Fariña e Cristina Barreiro, reuníronse esta semana para dirimir o seu ditame sobre os premios que se outorgarán a cada unha das categorías que concurrían ao concurso.

Tras visitar de forma presencial aos finalistas de cada categoría, o xurado deliberou e asegurou que o nivel acadado no concurso en todas as categorías foi “moi alto, o que denotou que a veciñanza e os comerciantes de Marín quixeron mostrar o seu apego a este Nadal tan estraño e diferente”. A unanimidade do xurado na súa decisión tamén denota o agradecemento a todos os participantes, que en total foron 104.

Ademais, tamén se levou a cabo o sorteo entre todos os participantes de cada categoría.

Fallo do Xurado

2º premio: Sonia Pazos García – 200 euros

3º premio: Manuel Montenegro Iglesias – 100 euros

Sorteo entre os participantes: Ana María Cruz de Pazo – 100 euros

O Concello contactará cos distintos premiados para darlles as pautas para a recollida do seu agasallo.