Viño de Nadal no Concello.

O Concello celebrou cun aperitivo e un viño unha xuntanza cos empregados do concello.

Xuntáronse os traballadores, os contratados, os que traballan nas brigadas e nas oficiñas, policía local, conxerses para felicitarse as festas.

A alcaldesa entregou un regalo ós que se xubilaron este ano 2015, unha auxiliar administrativo, un oficial sepultureiro da brigada de cemiterios e un oficial da brigada de obras con moitos anos de servizo ó concello.

Fíxose unha distinción ós Policías Locais que realizaron una actuación que sacaron a dúas persoas dun incendio, salvándolles a vida.

DSCN0136 DSCN0143