A compostaxe comunitaria chegará ao Sequelo, á Cañota e a Mogor

A zona de Pardavila leva máis dun ano ca compostaxe funcionando a pleno rendemento a nivel individual. O Goberno local, en colaboración ca Consellería de Medio Ambiente da Xunta de Galicia e Sogama, repartiu hai máis dun ano 100 composteiros individuais para que os veciños interesados puidesen incorporar á súa rutina esta modalidade de xestión dos residuos biodegradables.
Agora, o Concello da un paso máis e confirma a instalación de tres composteiros comunitarios en zonas semiurbanas, nas que existe unha predominancia de casas unifamiliares, con espazos verdes, onde é máis demandando e utilizable o compost que xeran estas unidades de xestión orgánica.
Este proxecto deriva da adhesión do Concello ao Plan Revitaliza, da Deputación de Pontevedra. Segundo anunciou esta mañá a concelleira de Medio Ambiente, Marián Sanmartín, os lugares escollidos para instalar estes composteiros son os seguintes:
• Entre as Hortas Urbanas do Sequelo e a Barriada Virxe do Carme
• Na parte de arriba da Barriada da Cañota, concretamente na Rúa Coteiros
• En Mogor, xunto aos colectores próximos ao cemiterio
Nestes lugares crearanse o que se coñece como Centros de Compostaxe Comunitaria, é dicir, instalacións pensadas para que unha comunidade veciñal conte cos elementos necesarios para xestionar e reutilizar os residuos de material orgánico.
Paralelamente, Sanmartín explica que o Concello continuará apostando pola compostaxe individual, “dado que temos unha grande demanda”. De feito, tal e como xa se anunciou a finais do 2019, están pendentes de recibir por parte de Sogama outros 100 composteiros máis.