Cargando eventos

• Este evento pasou.

Día Mundial de Tecer en Público

12 Xuño 16:30 - 21:00

A concelleira Cristina Acuña e Carmen, da Asociación de Tejedoras Laneras Cascabeleras, presentaron na Alameda o evento que organiza o colectivo en colaboración co Concello polo Día Mundial de Tecer en Público, que se celebra este sábado, día 12 de xuño.

Máis de 70 persoas aficionadas a tecer daranse cita na Alameda, cumprindo coas distancias de seguridade e con todo tipo de medidas sanitarias, para realizar esta actividade en común, puidendo realizar calquera disciplina: ganchillo, calceta…

Será de 16.30 a 21.00 horas e está previsto que acuda xente de distintos puntos da provincia e de Galicia. Haberá un pequeno desfile e premios para os participantes, ademais de ambientación musical e sorteos.

Data:
12 Xuño