As pistas de tenis da Raña, en pleno acondicionamento

26 xullo 2021

As pistas de tenis da Raña están sendo obxecto dun importante acondicionamento, para mellorar os problemas de deterioro que presentaba a instalación deportiva polo uso e polo paso do tempo.

A empresa Bahía Park é a que se está a encargar da execución destes traballos, que suporán unha inversión de 15.924,81 euros (IVA incluído), con cargo a unha subvención da Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia.

Con actuacións coma estas, o Concello segue na liña de mellora e adecuación das súas instalacións deportivas, co obxectivo de que o deporte que se fai en Marín, sexa profesional ou amateur, poida realizarse nas mellores condicións, con servizos de calidade e opcións válidas para o adestramento e o lecer.

Anterior O CIP de Mogor, nunha das guías turísticas francesas máis importantes