Contratación de 34 persoas en situación de desemprego.

Desde fai varios días levase a cabo desde o concello a selección de PERSOAL que con cargo ó Plan de Obras e Servizos da Deputacion de Pontevedra lévase a cabo desde o Concello de Marin.

O Concello de Marín solicitou, dentro das Bases desde Plan, a contratación de 30 peóns operarios de obra pública e 4 conserxes de cara a levar a cabo por un período de dos meses trabarlos relativos á conservación e mantemento dos Servizos publicos.

A selección realízase segundo a selección previa enviada pola Oficina de emprego e posteriormente cunhas Bases aprobadas realízanse as probas de selección do PERSOAL cun tribunal que realiza dita selección.

A selección foi realizada e neste momento están pasando a revisión médica e aportando a documentación, mañán firmarán se os contratos e comenzarán as súas tareas distribuidos entre as brigadas de Servizos municipais e os locais onde se realizan labouras de conserxe na biblioteca, en Briz, nas dependencias municipais do concello e de apoio ó mercado.

É a posibilidade que desde as administracións tratamos de dar para poder dar una oportunidade de traballo de xeito temporal.