Finalizada a renovación do alumeado público na Rúa República Arxentina

Esta semana ven de rematar a renovación do alumeado público na Rúa República Arxentina, unha actuación ca que se conseguiu mellorar de xeito importante a estética do viario e a súa eficiencia enerxética, seguindo cos criterios de sustentabilidade ambiental.

O proxecto consistiu na renovación integral do cadro de alumeado e na retirada de todos os báculos metálicos existentes na vía principal, que foron substituídos por pezas renovadas. As luminarias que agora xa están en funcionamento son de tipo LED de alta

A obra foi executada por SETGA, cun presuposto global de 38.860,55 euros, co IVE incluído, que procedeu dunha subvención concedida polo Fondo de Compensación Ambiental, dependente da Xunta de Galicia.

Anterior O Concello inicia o período de podas en diversas zonas do municipio