Inicio de curso nos comedores escolares

No mediodía de hoxe, deceas de cativos puideron comer nos centros educativos de Marín, grazas aos servizos de comedor.
Nalgúns casos xestionados desde o propio centro e outros ao abeiro do convenio entre o Concello e a Federación Provincial de Ampas de Pontevedra.
Este será o segundo ano de colaboración entre o Consistorio e o organismo provincial, iniciado no seu día polas peticións das Ampas, que requerían dunha “profesionalización deste servizo”, tal e como explica Ángel Sánchez, vicepresidente da Fampa.
O Concello, coñecedor desta necesidade, asinou este convenio ca Fampa, do que desde o ano pasado se benefician o CEIP A Laxe, a EEI O Grupo e o CEIP de Ardán. No caso do Grupo, o comedor habilitouse o ano pasado desde cero “e notouse moito na mellora das cifras de matriculacións”, afirman desde a Fampa.
Este ano, súmase a estes centros o CEIP de Seixo, que tamén contará con servizo de comedor. A súa posta en marcha está aínda pendente dun trámite burocrático, pero a previsión é que en menos de dez días estea solventado e poidan comezar a servirse as comidas para o alumnado.
Estase tratando de ir incorporando o comedor e o Plan Madruga, na procura de mellorar o máximo posible a conciliación para as familias dos centros educativos de Marín, aínda que o número de alumnos non sexa moi elevado. Asimesmo, garántese o control sanitario en todo o proceso de traslado e manipulación das comidas e a partir do próximo mes instalaranse en todos os centros xestionados pola FAMPA uns dispositivos antiatragantamento.
Ademais, dentro do convenio asinado entre o Concello e a Fampa, contémplase o pago do 11,5% do custo total para todos os usuarios, unha porcentaxe que se incrementa no caso de familias con algún tipo de problemática social, avaliada previamente polo departamento de Servizos Sociais do Concello.

Anterior A adxudicación da construción dos parques infantís de Castiñeiras realizarase esta semana