O Centro Terapéutico para Persoas con Alzheimer de Briz comeza a súa andadura con todas as prazas completas

As instalacións de Briz acollen desde o luns o novo Centro Terapéutico para Persoas con Alzheimer, de carácter público, gratuíto e compatible con calquera axuda.
Hoxe, as concelleiras Marián Sanmartín e Cristiña Acuña visitaron aos usuarios, en compañía do presidente da Asociación Afapo, José Manuel Fontenla, entidade que xestiona os obradoiros de memoria e psicomotricidade, entre outros, que se imparten no centro.

Tanto Afapo como o Concello están “encantados” pola boa acollida que tivo a iniciativa, que ten cubertas todas as prazas ofertadas, con dúas novas solicitudes aínda pendentes de valoración, pero listas para ser ocupadas polos usuarios.
O centro supón unha continuidade con respecto aos obradoiros de memoria que se ofrecen, tamén en Briz, a persoas xubiladas que están sas. “O centro é un paso máis, que está destinado a tratar a persoas que xa teñen a demencia diagnosticada”, afirma

Fontenla, que incluso explica que os obradoiros de prevención axudan a que moitas veces “saia á luz a enfermidade, cando comeza a mostrar os seus primeiros síntomas”.
Para o Concello a valoración tamén é “moi positiva, porque sabemos que era unha necesidade e porque vemos que tanto os usuarios como as familias están encantadas”, declarou Sanmartín.

Esta boa acollida pon enriba da mesa a posibilidade de aumentar o número de grupos e sesións, tal e como adiantou a edil. “De momento, o centro ten actividade os luns e mércores de 11.00 a 13.00 horas, pero vista a demanda pensan na posibilidade de novos grupos noutras quendas, como os martes e xoves, por exemplo”.

O obxectivo: Ter un centro de día público

Para Fontenla, a posta en marcha deste centro, en paralelo aos obradoiros de prevención “é un exemplo de como se deben facer as cousas nos Concellos” e agradeceu a Sanmartín a boa disposición do Goberno local neste asunto, “que tratan como unha necesidade importante”.

A concelleira adiantou que o obxectivo é poder ir un paso máis alá e habilitar un centro de día público onde se poida dar servizo ás persoas que precisan dunha atención continuada de 8 horas. “Estamos traballando nisto para poder levalo adiante”, afirmou Sanmartín, que coincide con Fontenla en considerar ao novo centro terapéutico de Briz como “o embrión” dun proxecto asistencial máis ambicioso.

Anterior Humor bibliotecario para reivindicar os libros e a escritura