O CIM ofrece diversas actividades aos centros educativos para que traballen co alumnado de cara ao 25N

A Concellería de Benestar Social, a través do Centro de Información ás Mulleres do Concello de Marín, de cara á conmemoración do 25N, Día Internacional contra a Violencia de Xénero, colabora cos centros educativos, ofrecendo unha serie de actividades para que o persoal docente poida levar a cabo nas aulas co alumnado.

Educación infantil: A Caixa máxica de Igualandia

Esta é unha actividade de iniciación á lectura utilizando como fío condutor os contos infantís en valores de igualdade e contra a violencia de xénero “A caixa máxica de Igualandia”.

O alumnado coñecerá a dúas personaxes, Igualdina e Igualdín, que viven nun lugar chamado Igualandia. Queren facerlles un agasallo, unha caixa coas súas lecturas favoritas para ler na clase.

A boneca protagonista da historia foi fabricada artesanalmente por unha muller vítima de violencia de xénero marinense chamada Alma que fixo da súa experiencia negativa unha fortaleza. Ao non poder facilitar a boneca a cada centro, achegarase un cartafol da campaña para cada clase de Educación Infantil e unha lámina para colorear un corazón.

Educación Primaria: Un pensamento contra a violencia de xénero

Esta actividade ten como finalidade a creación de mensaxes/debuxos contra a violencia de xénero en positivo. Estas mensaxes escribiranse ou debuxaranse nun adhesivo que será facilitado polo Concello. O material estará a disposición de todos os centros educativos de Primaria que participen.

Estes adhesivos poderán ser pegados nos cadernos de cada crianza, ou en lugares visibles para que a mensaxe chegue a cada familia. O alumnado dos cursos nos que sexa recomendable o uso do bolígrafo usarán un facilitado polo Concello, deseñado coa bandeira que defende e visibiliza os dereitos das persoas do colectivo LGTBI.

Primaria, Bacharelato e ciclos

• Exposición de arte fotográfica Cadeas Rotas

Para estes niveis educativos organizarase unha mostra que conta coa participación de mulleres vítimas de violencia de xénero marinenses que facilitaron a súa imaxe para loitar contra esta terrible lacra e tamén se lles repartirán os bolígrafos coa bandeira da diversidade.

O obxectivo é afondar na necesaria tolerancia e respecto cara a igualdade de trato e a non discriminación por calquera circunstancia persoal ou social, xa que o Concello que é unha cuestión fundamental para traballar cos centros educativos, reflexionando sobre a transmisión de estereotipos de xénero e favorecendo a toma de conciencia para unha educación en igualdade e a prevención da violencia de xénero.

• Película subtitulada en español EN EL TIEMPO DE LAS MARIPOSAS.

Este filme foi cedido ao CIM polo seu director Mariano Barroso para ser utilizado cos centros educativos marinenses na prevención e sensibilización contra a violencia de xénero.

A data do 25N para o Día Internacional contra a Violencia de Xénero conmemora o aniversario do asasinato das irmás Mirabal, Patria, Minerva e María Teresa, polo ditador dominicano Leónidas Trujillo no ano 1960. Eran coñecidas como as bolboretas polo seu activismo político-social e foron asasinadas por loitar contra a liberdade do seu pobo.

Achegaranse fotografías que foron enviadas polo propio director ao CIM nunha visita realizada á familia das protagonistas.

• Carta aberta á liberdade

Este escrito, realizado por unha rapaza vítima de violencia de xénero vinculada ao CIM de Marín, supón un relato da súa experiencia vital, que será tra

Anterior O Concello rehabilita un tramo do saneamento no lugar de Caños de Moledo