O Concello ofrece unha reunión informativa aos pais e nais da rapazada que participará nos campamentos de agosto

26 xullo 2021

Os campamentos de conciliación do Concello de Marín son unha gran alternativa de lecer e de ocio para a rapazada durante o verán. Despois das dúas quendas de xullo e da oferta en Mogor, organizaranse agora as quendas de agosto na Laxe e en Seixo.

Pasado mañá, 28 de xullo, a Concellaría de Benestar Social convoca a todas as familias da rapazada participante a unha reunión informativa sobre o campamento. Será na Biblioteca Pública Vidal Pazos, dividido nas seguintes horas:

20:00 – Para a primeira quincena no CEIP da Laxe
20:45 – Para a segunda quincena no CEIP da Laxe
21:30 – Para a primeira quincena en Seixo

Desde o Concello apostan por este tipo de campamentos como un xeito de facilitar ás familias da vila a conciliación nun momento, o verán, no que os nenos e as nenas non teñen obrigas escolares.

A oferta de ocio, ademais, ten unha parte de didáctica moi boa para os participantes, no que se lles trata de reforzar as aptitudes en diversas disciplinas, incluíndo o inglés.