O Día das Letras Galegas homenaxeará aos gañadores de todas as edicións do Premio de Narración Curta e Poesía do Concello de Marín

O Día das Letras Galegas celebrarase este ano en Marín dun xeito telemático, utilizando as novas tecnoloxías como unha canle de comunicación máis na que potenciar e fomentar a utilización do noso idioma, o cariño pola súa fala e o interese e o coñecemento sobre aqueles e aquelas que foron os grandes escritores e escritoras das nosas letras.
A situación de crise sanitaria vivida polo coronavirus levou ao Concello a tomar a decisión de pospoñer a celebración do XVI Premio de Narración Curta, do que o domingo se estaría a celebrar a entrega de premios. Como aclarou no seu día a concelleira de Cultura ao respecto, este certame “non queda suspendido, senón que se retomará cando sexa posible”.
Para paliar este retraso da convocatoria, o departamento de Cultura decidiu que o Día das Letras servirá para facer unha homenaxe a todos aqueles que participaron no certame desde o seu inicio, recompilando as primeiras frases dos textos gañadores ao longo dos anos, tanto na modalidade de poesía como na de narración curta.
O documento verá a luz o mesmo domingo e poderá descargase a través das redes sociais do Concello e da web municipal.

Música popular en galego
Outra das actividades que formará parte da programación dixital do Día das Letras Galegas será a emisión de dous vídeos nos que leva traballando todo este tempo o coro da Escola Municipal de Música de Marín.
Os nenos e nenas da agrupación xunto cos seus mestres aproveitaron as posibilidades das novas tecnoloxías para gravar conxuntamente “A Rianxeira” e “A saia da Carolina”.

#QueLeMarín? – Edición Letras Galegas
Finalmente, a Bibliteca Municipal Vidal Pazos sumarase á celebración do 17 de Maio adaptando as súas recomendacións literarias semanais, que se comparten baixo o cancelo #QueLeMarín? nas redes sociais, e que desta vez serán todas en galego.
Aínda que esta instalación municipal mantense pechada e o préstamo de libros físicos segue conxelado, o Concello lembra que todas as recomendacións literarias están dispoñibles na modalidade de préstamo dixital no catálogo da Rede de Bibliotecas Públicas de Galicia.