Os maios dos centros educativos e asociacións da vila poderán verse no Multiusos da Praza de Abastos

3 maio 2021

A festa dos Maios enche de cor e de ledicia a entrada deste mes nas nosas vidas. Para aproveitar as creacións tanto de maios coma de embarcacións que realizaron os centros educativos e diversas asociacións, estes leváronse ao Multiusos da Praza de Abastos.

Desde o Concello, queren agradecer ao Ateneo Santa Cecilia e aos participantes a súa implicación con esta festa.

Ademais, o Museo Torres acollerá hasta o sábado a mostra de maios da artista Cristina Barreiro.