Actuación dos Bolechas no Multiusos.

Desde a Secretaría Xeral de Política Lingüística (SXPL) seguen a poñer en marcha as actividades para a Rede de Dinamización Lingüística (RDL) no marco do programa FalaRedes 2015.  Nesta ocasión, no Concello de Marín, poderemos disfrutar  da actividade Os Bolechas na máquina do tempo, un espectáculo de dinamización lingüística baseado en teatro de monicreques manipulados por actores á vista no que a xente miúda terá oportunidade de acompañar a familia Bolecha nun novo concurso pensado para o desfrute da cativada de entre 3 a 8 anos. A actividade terá lugar o proximo 25 de octubro, domingo, as 13 h, no multiusos da praza de abastos.

BOLECHAS2

Anterior Acta da mesa de contratación de apertura das ofertas e proposta de adxudicación