Cambios nas ubicacións das mesas electorais

O Goberno local informou no transcurso do Pleno extraordinario para o sorteo das mesas electorais, os cambios que se producirán en tres colexios electorais por mor das esixencias de espazo e de distanciamento derivadas das medidas de prevención da nova normalidade da crise sanitaria da Covid19.
Deste xeito, infórmase que:
1.- As catro mesas que se instalaba na Biblioteca Municipal Vidal Pazos pasarán á planta baixa do Concello
2.- As dúas mesas do IES Illa de Tambo e as dúas da residencia da Terceira Idade pasarán a ubicarse no pavillón do citado instituto