Contacto | Tel.:986 88 03 00

Expedición de Certificado Dixital

O certificado de Cidadán en soporte software é o certificado expedido por Camerfirma a través do Concello de Marín en conformidade ao Convenio de colaboración entre a Xunta de Galicia e a FEGAMP para o desenvolvemento da Administración Electrónica nas entidades locais da Comunidade Autónoma de Galicia.
Este certificado é un documento dixital que contén os seus datos identificativos. Permitiralle identificarse na internet e intercambiar información con outras persoas e organismos coa garantía de que só Vde. e o seu interlocutor poden acceder a ela.

Quen pode obter un Certificado Dixital de Cidadán
Calquera cidadán español ou estranxeiro, maior de idade ou menor emancipado que estea en posesión de se DNI ou NIE e empadroado en Marín, ou con vinculación laboral a Marín.

Como podo obter o certificado:
• Realizar a solicitude desde o seu navegador ao seguinte URL:

Solicitar Certificado

• Unha vez enviada a solicitude, recibirá un correo electrónico facilitando unha ligazón de confirmación da súa petición e un código de descarga que deberá gardar.
• Recibida a petición polo Concello de Marín, poñerémonos en contacto ao teléfono indicado na solicitude para concretar cita para que compareza provisto do seu DNI.
• Unha vez validada polo Concello a súa solicitude, chegaralle un correo cun link de descarga onde deberá introducir a clave enviada no correo de confirmación de solicitude.
• Realizada a descarga enviáseselle correo co pin de instalación do certificado.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies