Contacto | Tel.:986 88 03 00

O Concello de Marín da a coñecer os protocolos de uso dos locais municipais

Protocolo uso locais municipais

 

Despois de presentar a semana pasada os protocolos sanitarios ás entidades deportivas nas diferentes instalacións municipais, esta semana danse a coñecer as norma de uso e protocolos nos diferentes locais propiedade do Concello onde desenvolven as asociacións de Marín a súa actividade cultural, tendo por obxectivo optimizar  estes espazos e garantindo a saúde dos usuarios do mesmos.

O documento afecta aos seguintes locais: Parque Azul de Cantodarea, a antiga aula de música, os salóns da Finca de Briz, local social da Cañota, antiga Cámara Agraria, Casa de Cultura de Seixo, Casa de Cultura de Mogor e os salóns de Méndez Núñez.

O Goberno local busca, coa redacción destas normas, ao igual que sucede coas correspondentes ás instalacións deportivas, establecer unha serie de normas e de obrigacións para que as asociacións poidan manter a súa actividade, pero sempre enmarcada nas esixencias que conleva o estado de nova normalidade no que nos atopamos, derivado da crise sanitaria da Covid19.

Deste xeito, o Concello apela á responsabilidade tanto individual como colectiva daqueles que farán uso dos locais, de xeito que, de maneira paralela ás actuacións que propiamente desenvolverá o Concello, se preseve, entre todos e todas, a seguridade nestes espazos tan demandados polos colectivos culturais.

Entre as normas básicas que se adoptan, destaca a obrigatoriedade de solicitar o uso da instalación antes do próximo 15 de setembro, indicando o número de horas e días de utilización do local, detallando o número de asistentes que participarán nas actividades, quedando prohibida a entrada aos locais antes de dita data.

O uso de máscara é obrigatorio en todo momento e o aforo de cada local quedará limitado en función do seu tamaño, de maneira que sexa posible manter a distancia de seguridade entre os usuarios, tendo en conta a limitación do 75%.

Dentro dos propios locais, o mobiliario a utilizar deberá ser o imprescindible, limitándose a mesas e cadeiras, retirándose todo o resto de materiais decorativos, a non ser que conste autorización por escrito para a súa utilización.

Debido ás dificultades de limpeza e desinfección dos locais non se poderá acceder fóra dos horarios establecidos e independentemente da limpeza que se realizará por parte do Concello, cada asociación terá que desinfectar os elementos, como cadeiras e mesas que utilice durante o desenvolvemento da súa actividade, ademais de limitar o uso de aseos a un de homes e outro de mulleres por local.

Cada asociación interesada no uso dalgún destes locais, deberá remitir, antes do inicio da actividade, á dirección de correo electrónico: itziar.alvarez@concellodemarin.es, o listado de usuarios que accederán á instalación, ademais da programación antes mencionada.

Estas normas están suxeitas ás pautas que marquen as autoridades sanitarias así coma a propia evolución da pandemia. Poden consultarse de xeito íntegro na web do Concello.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies