O Concello tramita a denuncia contra o okupa que realizou un empalme ilegal ao subministro de luz en Concepción Arenal, estragando parte da instalación

31 marzo 2021

O Concello de Marín vén de formular unha denuncia formal contra o okupa de Concepción Arenal que realizou un empalme ilegal á instalación eléctrica municipal, causando un cortocircuíto que deixou sen servizo a parte da zona.

Tal e como se pode ler na parte expositiva, o 15 de marzo de 2021 a brigada municipal de Electricidade realizou os traballos precisos para localizar a avaría que orixinaba a interrupción no subministro eléctrico do alumeado público e comprobaron a existencia dunha conexión irregular á rede municipal que se estaba a realizar desde o balcón dun primeiro piso nun edificio de Concepción Arenal.

Esta conexión causou danos en 11 luminarias que dan servizo ás rúas da contorna e a un proxector de iluminación na intersección das rúas C. Arenal e Carballiño. Como se pode ler na denuncia, non se puido completar o arranxo da instalación ata o luns, 22 de marzo, quedando as rúas afectadas durante todo ese tempo.

O 25 de marzo o denunciado volveu realizar esa conexión irregular, quedando, de novo, sen alumeado parte de Concepción Arenal e as rúas Vidal Pazos e Tombo. Esta situación, ademais de supor un perigo para o denunciado que realiza a instalación e para a propia rede municipal, tamén xera unha situación perigosa á veciñanza que se ve afectada polas avarías.

Por esta circunstancia, desde o Concello vense na obriga de formalizar esta denuncia e evitar que de novo o denunciado proceda a reconectar de xeito ilegal un empalme á instalación municipal.