25 familias numerosas da vila xa se benefician da exención do pago do IBI nos seus inmobles

10 marzo 2021

O Concello de Marín ten activa unha bonificación do Imposto dos Bens Inmobles destinada ás familias numerosas, para así baixarlle na medida do posible a presión fiscal e favorecer a economía doméstica na vila.

Segundo informaron esta mañá fontes do Concello, a día de hoxe tramitáronse 25 solicitudes de familias que cumplen con este requisito. Aínda é posible solicitar a exención para aplicala neste ano, sempre e cando se faga antes do 30 de abril. En caso de solicitalo despois desta data, aplicaríase para o exercicio do 2022.

Para solicitar a exención, as familias interesadas deberán entrar na sede electrónica e clickar en solicitude xeral. Alí, terán que identificar o inmoble no que se quere aplicar a exención do IBI e adxuntar o libro de familia.

Certificado dixital e facilidades para as tramitacións web

A dixitalización das administracións é una tarefa na que o Concello de Marín está enormemente involucrado, dada a necesidade de ofrecer á veciñanza ferramentas dixitais que lles permitan realizar con normalidade e rapidez os seus trámites administrativos.

É por isto que o Concello creou a Oficina de Rexistro para a Expedición de Certificados Electrónicos de Persoa Física para a Cidadanía, ao abeiro do convenio de colaboración entre a Xunta de Galicia e a Fegamp para o desenvolvemento da Administración Electrónica nas entidades locais da nosa comunidade autónoma.

Este certificado precísase para realizar todo tipo de trámites a través da sede electrónica, como esta solicitude da exención do IBI para as familias numerosas.

Dende a posta en marcha deste mecanismo, xa son preto de 80 os certificados dixitais tramitados pola plataforma habilitada polo Concello.

Anterior Marín inicia a posta a punto dos areais de cara á primavera e ao verán