Céltiga homenaxeará a Manuel Torres na primeira exposición que acollerá o Museo tras a súa reapertura

A concelleira Itziar Álvarez e as pintoras Inés Pampín e Patricia Otero, acompañadas do membro de Céltiga Richard Pazos, presentaron esta mañá a exposición de óleos “Nalgures na Galicia”, unha mostra que se inaugurará o día 1 de xullo e poderá visitarse no horario do Museo até o 15 de xullo.

Esta actividade está enmarcada nos actos do Ano Torres, xa que suporá “unha auténtica homenaxe” para o artista de Marín, “porque reproducimos escenas que el pintaba, pero adaptándoas ao estilo que nos caracteriza”.

O obxectivo, segundo as artistas, é o de recrear esa Galicia e ese Marín dos anos 40 e 50 que viviu Manuel Torres, que coñeceu e que quixo plasmar na súa inolvidable obra. “Haberá escenas costumbristas do mundo marítimo, do campo…”.

A técnica predominante da exposición será o óleo pero a asociación artística xa adianta que “haberá sorportes moi chamativos e novidosos, porque queriamos ser orixinais e plantexar unha exposición diferente”.

A mostra estará 15 días aberta ao público no Museo Torres, que conta con todas as medidas de prevención e seguridade adaptadas á nova normalidade: control de aforos, dispoñibilidade de xel hidroalcohólico, obligatoriedade no uso de mascarillas, itinerarios trazados no chan…

Anterior O Concello controlará o aforo das praias cun sistema informático de conteo que ofrecerá en tempo real a ocupación