Melloras no patio infantil do CEIP Seixo.

No día de onte visitáronse as obras realizadas no patio infantil do CEIP de Seixo pola alcaldesa e a concelleira de medio ambiente e Benestar social que leva os temas de educación.

Acondicionouse o patio utilizado polos nenos e nenas de educación infantil coa construcción su ha rampa, establecemento dunha zona de caucho, xogos infantís e arenero con zonas de bancos.
image4-(1)
Este patio cambiou a sus forma polas obras levadas a cabo pola Escola infantil, estando sin usarse durante o tempo das obras.

Neste momento xa se está a utilizar, facendo o posible entre todos para que ás melloras foran co mellor encaixe posible.

Unha mellora que se suma á da pista deportiva e ás melloras na biblioteca do centro, para continuar na Lula de seguir mellorando os centros educativos públicos.

image1-(1)

Anterior Proxecto de restitución da parcela situada no camiño de raposeiras