O Concello de Marín e Angel Santos proxectan “ LAS ALTAS PRESIONES”.

O Concello de Marín presenta  a segunda longametraxe de ficción do marinense Angel Santos,  “Las altas presiones” (2014), premio do Xurado Campus As Novas Ondas na 11ª edición do Festival de Cinema Europeo de Sevilla.

A proxección , á que acudirá o autor, terá lugar o próximo día 20 de novembro ás 20:30 horas na biblioteca municipal Vidal Pazos de Marín.

Tras o seu premiere internacional no Festival de Cinema de Busan (Corea do Sur),” Las altas presiones” segue recibindo unha extraordinaria acollida no seu percorrido de festivais. Andrés Gertrudix (A árbore mágnetico, 10.000 noites en ningures) dá vida en “Altas Presiones” a Miguel, un mozo que regresa nunha viaxe de traballo ,buscando localizacións para unha película allea- á súa terra galega: ao verde do campo e o azul do mar emborronados polas ruínas industriais da ría de Pontevedra . O seu director define o filme cuxo montaxe realizou Fernando Franco (A Ferida)- como un viaxe contorna ao desarraigamento(o cinema) e o amor.

Itsaso Aranam Diana Gómez, Juan Branco e Xabier Deive, xunto a Marta Pazos e Hugo Torres, son o resto dos membros da súa carismática repartición.

Angel Santos naceu en Marín no ano 1976, é autor da longametraxe Dous Fragmentos/Eva (2010) e das curtametraxes Ou cazador , Adolescentes, Pantasmas , Sara e Juan o Setembro.

Entre as moitas virtudes de “Las Altas Presiones” , de Angel Santos Touza, sobresae a de captar virtuosamente o espírito de toda unha xeración do noso indefinible, por momentos e case mellor, país. (Blogue, cinema invisible Fotogramas)

..un feresco minimalista, intimista e pausado de homes torpes  e mulleres intelixentes…(Cineuropa)

..a ambición e a seriedade da proposta do filme son sempre evidentes na súa minuciosa aposta creativa, convertendo 2Altas Presiones”, coa súa elegante mirada cara ás preocupacións contemporáneas , en candidata ideal para o circuíto de festivais .. A montaxe de Fernando Franco achega unha contribución crucial así como a fotografía de Alberto Díaz  Bertitxi..Un simple plano hermosamente rodado do personaxe dePaula, de pé contra un muro de cores brillantes, é autenticamente memorable ( The Hollywood Reporter)

Anterior Proxecto de Restitución da parcela no Camiño Raposeiras.