Visita da conselleira ás obras do novo colector xeral

A conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez, xunto coa alcaldesa de Marín, María Ramallo, supervisou hoxe as obras do novo colector xeral e a impulsión, que entrarán en funcionamento a finais de 2019, avanzando un paso máis cara a mellora do saneamento da ría de Pontevedra.
Trátase dunhas actuacións, froito da colaboración entre a Xunta e o Concello de Marín, que contan cun investimento de 3,1 M€ para a instalación de 1,2 km de novas canalizacións e dunha nova instalación de bombeo, que permitirán evitar infiltracións de auga do mar e un adecuado funcionamento da rede mesmo nos días de máis choiva.