O Concello avanza na mellora dos servizos no rural coa pavimentación do camiño que une Troncosa e Candóns

A mellora das infraestruturas do Medio Rural é unha prioridade para o Goberno local, pola importancia de conectar do mellor xeito posible os distintos núcleos de poboación do noso municipio con servizos e espazos urbanos de calidade.

Ese foi o espírito co que se levou a cabo a obra de mellora do firme do camiño rural que une Troncosa e Candóns, na parroquia de San Tomé de Piñeiro, cuxo resultado final visitaron esta mañá a alcaldesa, María Ramallo, e os concelleiros Pablo Novas e Manuel Domingos.

Xunto a eles tamén estiveron na visita representantes veciñais da zona, cos que Ramallo, Novas e Domingos supervisaron a finalización dos traballos e compartiron “o bo resultado” no que quedou este camiño, ao que lle facía falta unha importante mellora, ademais dunha serie de labores de limpeza de cunetas e de desbroce, axudando a que a escorrentía de augas pluviais fose máis eficaz, evitando a filtración de augas ata capas máis profundas do chan.

Os traballos foron adxudicados á empresa Construcciones Obras y Viales SA (COVSA) por un importe total de 32.649, 39 euros, co IVE incluido. Esta actuación enmarcouse no Plan de mellora de camiños municipais de acceso a parcelas agrícolas 2020-2021, cofinanciado polo Fondo FEADER, ao abeiro do Programa de Desenvolvemento Rural (PDR) de Galicia 2014-2020, dependente da Consellería de Medio Rural.

“Os camiños rurais, como parte integrante da rede de comunicacións dun Concello, teñen unha gran importancia dado que, en moitos casos, resultan o único medio de accesibilidad”, afirmou a alcaldesa, María Ramallo. No caso do que une Troncosa e Candóns, foron varias as melloras que se levaron a cabo, como foi o tratamento da súa superficie pavimentada, que xa non ten as fendas que se podían observar con facilidade e que aumentaban a perigosidade e a incomodidade na condución.