O Concello inicia o procedemento para a contratación do novo contrato de limpeza de edificios municipais

07 xaneiro 2021

A concelleira de Medio Ambiente, Marián Sanmartín, presentou en Comisión Informativa o prego de contratación para un novo contrato para xestionar o servizo de limpeza de edificios e instalacións dependentes do Concello de Marín.

Esta creación dun novo contrato faise necesaria debido a que o actual, que xestiona a empresa EULEN desde o 2014, tiña unha vixencia de 4 anos, con posibilidade de prórroga a dous máis, que xa están vencidos.

Segundo explicou Sanmartín, “o departamento de Secretaría leva meses traballando na elaboración deste expediente, xa que ademais de ter en conta a lexislación aplicable a nivel administrativo é necesario incluír as medidas de prevención necesarias fronte á Covid19, o que complica aínda máis a elaboración deste documento”.

Tal e como se recolle no expediente presentado en Comisión, o técnico responsable deste contrato emitiu un informe no que se xustifica a necesidade de manter externalizado este servizo e, debido ao seu carácter público, de xeito initerrompido. Por iso, levarase a aprobación a prórroga forzosa da actual empresa adxudicataria mentres o Concello non remate a nova adxudicación.

O novo contrato prantéxase por 4 anos, con posibilidade dunha prórroga anual, cun orzamento estimado de 4.384.874,40 euros. Agora, este expediente para o inicio da contratación terá que ser levado a Pleno, que é o órgano competente para este tipo de contratos de longa duración.

Anterior O Museo Torres funcionou no 2020 como o gran motor cultural da vila