O Samaín Briz garda toda a súa maxia e diversión para a edición do ano que vén

28 setembro 2021

A festa do Samaín, que tingue a nosa Finca de Briz de terror, diversión e de disfraces, gardará toda a súa maxia para a edición do ano que vén. As concelleiras Marián Sanmartín, Itziar Álvarez e Elisa Dopazo reuníronse esta semana con representantes da Fundación Juan XXIII e a Comparsa Os da Caña, colaboradoras na organización da festa, para falar da situación actual e das posibilidades.

“A nosa festa de Samaín en Briz é moi difícil de adaptar ás medidas sanitarias que aínda temos que respectar e por iso cremos que é mellor ser cautos e prepararnos para volver con toda a forza o ano que vén, no que esperamos que a situación sexa moi diferente”, explicou Sanmartín.

No 2019, a última edición do Samaín que se puido celebrar, chegou a congregar a cerca de 3.000 persoas, que gozaron non só de toda a espectacular caracterización e decoración da Finca, senón tamén dos “roteiros do medo” que se organizaron durante toda a tarde-noite, adaptados a distintas idades.

Aínda así, para poder manter viva a chama do Samaín, si que se colocarán elementos decorativos a cargo da Fundación e da Comparsa, tanto no Palco da Música da Alameda como na casa principal da Finca de Briz.

Fotos, sempre!

O Concello anima á veciñanza a que vaia visitar a decoración e que se faga fotografías, tanto se están disfrazados ou non, cos elementos decorativos e convidan a que etiqueten ao Concello de Marín se suben ás redes as súas imaxes (@concellodemarin) e utilicen o hashtag #SamainMarin para que fotos poidan ser compartidas.