Cantodarea volverá celebrar as súas festas cun concerto da París de Noia

Os concelleiros Marián Sanmartín e Manuel Santos reuníronse esta mañá co xefe da Policía Local, Benigno Blanco, e os representantes da Comisión de Festas de Cantodarea para pechar os últimos flecos do protocolo para a celebración destes festexos no barrio.

A diversión poráa a Orquesta París de Noia, que actuará o sábado 18 de 22.00 a00.30 horas na Praza de Marqués de Valterra, con apertura de portas ás 21.00 horas.

Establecerase un aforo máximo, que será de 835 persoas, que poderán gozar da festa de pé, con obligatoriedade de uso en todo momento da mascarilla. Ademais, dentro do recinto do concerto estará prohibido comer, beber e fumar.

Desde o Concello, animan a que se volva reactivar pouco a pouco a actividade lúdica das asociacións e invitan a toda a veciñanza a que goce dunha cultura segura, cumprindo coas normas establecidas.

Anterior “Os fondos do Museo” , unha exposición imperdible para coñecer os segredos artísticos de Marín