Marín quenta motores para a noite de San Xoán e San Pedro

O San Xoán é unha noite máxica en Marín para a que o Concello empeza quentar motores. Ábrese o prazo para solicitar a instalación de fogueiras tanto para a noite do  23  de xuño como na festividade de San Pedro, desde hoxe e ata o día 20, ambos inclusive.

O    formulario    para    solicitar    as    cacharelas    pode    descargarse    aquí: https://www.concellodemarin.es/wpcontent/uploads/2020/11/Instanciahogueras 2023.pdf. Para presentalo, pode facerse a través da sede electrónica ou de xeito físico no edificio consistorial.

En canto ás normas de obrigado cumprimento, o Concello lembra que está prohibido levar a cabo cacharelas sobre as vías públicas pavimentadas, xardíns ou zonas verdes, baixo tendidos eléctricos e telefónicos. As cacharelas terán que gardar unha separación mínima de 12 metros lineais coa vexetación, casas e edificios máis cercanos. A súa altura máxima será de 14 metros e o diámetro da zona de combustión de 6 metros de ancho.

Para a combustión só poderán emplearse leña, ramas, troncos de árbores ou calquera material de madeira, quedando prohibido emplear materiais inflamables como neumáticos, plásticos, latas, botellas de vidro ou materiais de PVC. Tamén se prohibe botar ás cacharelas aerosoles (aínda se están baleiros), aceites, líquidos combustibles e calquera substancia explosiva.

As persoas que asistan á festa, non se poderán situar nunha área de diámetro similar á altura do pau central da cacharela. Queda prohibido facer cacharelas na praia.

As persoas organizadoras das fogueiras, deberán ter coñecemento dos télefonos de  contacto necesarios no caso de que xurda algún accidente: TELÉFONO DE EMERXENCIAS: 112.

A persoa solicitante deberá responsabilizarse do cumprimento das normas establecidas en canto á seguridade e medidas específicas sanitarias.

Mediante estas normas, de obrigado cumprimento, o Concello pretende garantir a protección e seguridade das persoas que participen nestas festas de grande tradición, facendo compatible a diversión coa seguridade de toda a cidadanía.

Fogueiras públicas

Ademais, está previsto que se acendan tamén as dúas fogueiras públicas que normalmente  se  colocan  na  vila:  a  de Cantodarea, organizada polo Foleón de Amijos e Vesiños de Cantodarea, e a da Barriada de Mogor.

Anterior Publicada a licitación para a explotar o quiosco da Finca de Briz