O Concello, a CCMM de San Xulián e a AAVV de Pardavila unen esforzos para fomentar un rural máis poboado

1 setembro 2021

O concelleiro de Medio Rural, Pablo Novas, visitou xunto a Asociación de Veciños de Pardavila e o presidente da Comunidade de Montes de San Xulián as actuacións realizadas na zona do Chamo, que abren a porta a unha repoboación deste espazo rural.

Segundo explicou o edil, nos últimos dous anos levase actuando no Chano en diferentes fases, co obxectivo de dotar de acceso a unha serie de vivendas que estaban deshabitadas,  debido a ese problema de mal acceso que presentaban e pola falta de servizos.

Foron os propios propietarios dos inmobles os que solicitaron que se levase a cabo esta actuación para así poder iniciar o proceso de rehabilitación das vivendas e reactivar, de tal xeito, o asentamento neste área de Pardavila.

Ante esta petición, o Concello, a Comunidade de Montes e a asociación sumaron esforzos e decidiron colaborar na financiación da actuación. Deste xeito, a CCMM aportou 20.000 euros, que se destinaron á realización do ensanche dos viais, e o Concello outros 20.000 euros, cos que se colocaron os servizos de auga e saneamento. Pola súa banda, o colectivo veciñal aportou 3.000 euros que se sumaron ao montante final da obra.

Unha vez finalizada, están agora en tramitación as licenzas para a rehabilitación dos inmobles, que poderán ser ocupados, favorecendo a repoboación dun rural de Marín que xa é vivo e quere seguir tendo dinamismo e crecemento.

Pola súa banda, o concelleiro Novas quixo destacar “o gran exemplo de cooperación e colaboración entre Administración e colectivos sociais que supuxo esta obra, que foi posible tamén grazas ás aportacións da Comunidade de Montes e da asociación”. E recalcou a importancia que ten que a CCMM de San Xulián “estea a desenvolver unha estratexia de inversión no propio pobo, apostando moitísimo polos núcleos rurais e axudando ás asociacións veciñais a sacar adiante proxectos pendentes”.