Recuperación da Contorna na Rúa do Forte

O Concello de Marín está recuperando pequeños espazos e volveu a encargarlle o técnico José Souto, de Innova paisaxes; o paisajista marinense, con catorce anos de experiencia, membro da Asociación Española de Paisajistas, con máis de 700 obras por toda Galicia e gañador dúas veces do prestixioso Concurso de Allariz, para a recuperación doutro dos pequenos espazos na nosa vila.

Trátase do cúmulo da Rúa do Forte. Neste momento estan xa cara á metade da construccion onde xa se aprecian os muros de manposteria acabados en escuadras para solucionar a pendente do terreo asi como outros muretesque organizan a estrutura do conxunto coa integración total da roca do penedo, a cal se saneou de terra e de cascallo para que luzca.

Coa composición vexetativa se naturalizara de maneira orgánica e obtendo unha unidade do conxunto. A nivel estrutural seguirase coa construción dos accesos, escaleiras de pedra, miradoiro, valado e iluminación.

Como característica da composición botánica realizásense parterres de estilo ínguas ( mix borders) con base de vivaces e gramíneas que sumasen con cor, floracións, texturas, movementos e sobre todo evolución sen mais gasto en planta que o inicial.

Era un espazo solicitado do seu arranxo reiteradamente polos veciños, que seguía unha tramitación ante Patrimonio para exponerlle os traballos non só do foco de suciedades senón de posta en valor dun das contornas máis especiais O Peñón.

Anterior Mesa de Traballo Contra a Violencia de Xénero