Bases Concurso Fotografía Samaín 2020

Bases Concurso

O Concello de Marín a través das Concellerías de Festa e Cultura convoca o I Concurso de Fotografía de Samaín.

En edicións anteriores a celebración desta data vense celebrando na Finca de Briz, co nome de SamaínBriz, a cal ten unha forte repercusión e participación de veciños e visitantes.
Este ano, con motivo das restricións sanitarias debido ao Covid-19, vanse decorar con motivos propios desta data o Palco da Música da Alameda e a zona da lagoa da Finca de Briz.

Para promover o interese e a participación, e para un maior realce do concurso, o Concello concederá premios en forma de vales de compra aos participantes que resulten gañadores, segundo os criterios de valoración e puntuación que se determinan máis adiante.