A enquisa de mobilidade do PMUS evidencia un elevado uso do vehículo particular para pequenos traxectos e un interese crecente polo uso da bicicleta

30 outubro 2021

Avanzar na construción do Marín que queremos require dunha planificación e dun traballo previo, que nos permita trazar as liñas mestras das actuacións futuras e dos obxectivos medio ambientais e de calidade de vida que se queren acadar.

Ese é o obxectivo da redacción do Plan de Mobilidade Urbana Sostible (PMUS), un documento que xa está nun estado moi avanzado e que está a ser elaborado pola empresa Proyestegal. Dentro do proceso de elaboración do plan, prantexouse unha enquisa de mobilidade para que a cidadanía marinense participase aportando respostas sobre os seus hábitos de vida e consideracións respecto da mobilidade na vila.

Das respostas recollidas polo equipo redactor, derívanse varias conclusións interesantes sobre o tipo de itinerarios que se realizan no noso municipio. A ampla maioría dos enquisados móvense por motivos laborais con vehículo privado e máis dun 60% fanno dentro do casco urbano, sendo este punto tanto de orixe como de destino.

Tal e como se recolle nos resultados da enquisa, os traxectos máis comúns non superan os 15 minutos de duración nin os 5 quilómetros de distancia.

Por outra banda, no que respecta a outros medios de transporte, hai un interese por parte da cidadanía no autobús, sobre todo no que respecta a unha maior comodidade na traslación da información sobre os horarios e as frecuencias dos mesmos.

Pero fundamentalmente chama a atención o potencial interese dos enquisados polo uso da bicicleta. Un 70% dos mesmos aseguran que optarían por este medio de transporte de xeito habitual se se toman medidas coma a unión continua do carril bici existente.

Este obxectivo está dentro dos plans do Concello que, despois de crear todo o itinerario ciclista da Avenida de Ourense, aspirará a unificar este vial co Viario de Praias, mellorando o seu trazado, se se acadan os fondos do Plan de Sostibilidade Turística.

 

Un parking subterráneo

Entre as maiores preocupacións dos veciños e veciñas que participaron da enquisa está o estacionamento. De feito, unha das demandas máis repetidas é a creación dun aparcadoiro subterráneo que permita alugar prazas de estacionamento.

O Goberno local ten en marcha un estudo de viabilidade para a creación dun aparcadoiro destas características no Parque Eguren. Por outra banda, segue o seu curso na búsqueda de novas parcelas que poidan sumarse aos actualmente 12 aparcadoiros disuasorios habilitados nos últimos anos e que se poden consultar na web do Proxecto MARES (www.concellodemarin.es/proxectomares).

 

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies