Activada a nova circulación en Concepción Arenal, onde xa se comeza a pavimentar unha das beirarrúas

A segunda fase da humanización da Rúa Concepción Arenal avanza a bo ritmo, a pesar das inclemencias climatolóxicas destes días. Desde hoxe pola mañá xa están aplicadas as novas restricións de tráfico das que informou o Concello a principios desta semana e que resultan fundamentais para poder continuar ca execución da obra.

Así, o viario pasará a ser de sentido único no tramo afectado polos traballos, de tal maneira que aqueles vehículos, tanto coches como autobuses, que veñan desde Pontevedra en dirección a Marín terá que desviarse pola Rúa José Trasande. No caso de que quixeran incorporarse de novo a Concepción Arenal, poderán facelo subindo pola Rúa Vidal Pazos.

Con respecto aos servizos, unicamente se verá afectada a parada do autobús escolar fronte á gasolineira, que se trasladará uns metros máis adiante, xusto fronte á Xoiaría Fontán. O cambio de ubicación da marquesiña, igual que o do sentido único do tráfico, será transitorio e durará aproximadamente todo o mes de decembro.

Estes cambios veñen motivados pola necesidade de iniciar os traballos na beirarrúa dereita (en dirección Marín-Pontevedra). Pola súa parte, a marxe esquerda xa comeza a lucir o pavimentado novo, que comezaron a colocar onte os operarios da empresa Oresa, executora dos traballos.
A humanización de Concepción Arenal, un dos proxectos urbanos máis importantes que se están a desenvolver na vila na actualidade, ten un custe global de 653.423 euros e, igual que na primeira fase, xa rematada, o Concello contará unha subvención do 80% por parte da Axencia Galega de Infraestruturas, dependente da Consellería de Infraestruturas da Xunta de Galicia.